Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Syskonkonversationer

Av knasochbus - 27 november 2008 12:32


Cissi: Har du mössa?

Jag: Ja.

Cissi: Men du har väl aldrig haft mössa?

Jag: Nä men nu har jag det.


Först en stund efteråt slog det mig, jag börjar bli gammal..... :-/


Anton(m mkt bräcklig röst): Hej, vet du vad jag har?

Jag: VA?!?!?  =( HAR DU GJORT ILLA DIG IGEN?!?!

Anton: Nej, jag är sjuk.

Jag: Jaha, vaddå för sjuk?

Anton: Mamma vad var det jag hade?

Anton: Jag har öronvärk.

Jag: Jaha, vad jobbigt.

Anton: Ja, hejdå.


Får jag gissa att han inte ringer på sitt eget initiativ? Söt är han iaf.


Mina och Marcus konversationer brukar vara ungefär såhär:


Jag: Hej!

Marcus: Vad vill du?

Jag: bla bla bla bla bla

Marcus: Jaha, men vi hörs sen.

Jag: Okej.


http://www.youtube.com/watch?v=Zw0d2fZ1rlo

 
 
Ingen bild

mamma

27 november 2008 17:21

Din lillebror ville ringa och tala om att han var sjuk, han hoppas få ett brev eller ett kort på posten till veckan för HAN hade skickat ett förra sommaren men han har aldrig fått svar. Så nu vill han ha ett krya på dej kort.

 
Ingen bild

M.

27 november 2008 18:55

Haha, klart han ska få ett kort :-)

 
Ingen bild

Myrr

27 november 2008 19:54

Hör att syskonen Högström är född med talets gåva. Det som jag har hört så kan man summera er så här. Mackan= Player/Polisoffer, Cilla= Finns inga ord att beskriva hon med. Hon är som den där kubben med Färger. Jävligt svår att läsa. Maddis= Flumm. Anton= Han är den bästa Affärs man jag har träffat. Sålde egna puckar på puckkastningen. På en hemvändar match. 5kr pucken. ingen vinst.

 
Ingen bild

Kusin Maria

27 november 2008 23:12

Fart och fläkt med familjen Högström.. Ger oss andra en hel del att skratta åt iaf! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasochbus - 21 december 2008 21:35

  Jag flyttar....hit ----->   http://maddesvardag.blogspot.com/ ...

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57

  Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =)    Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon in...

Av knasochbus - 19 december 2008 15:46

  Ibland har jag världens bästa chef, som när 4 sjukdagar blir till 0 tex.... =)   Ikväll blir det soffläge hos syster. ...

Av knasochbus - 19 december 2008 08:20

  Julfest igår...   Lååååång dag idag...

Av knasochbus - 17 december 2008 08:23

  Tänkte bara meddela världen att jag är på bättringsvägen :-) Känner mig sisådär 30 år äldre men hoppas att även det försvinner så småningom. Finn sa härom morgonen: "Du ser ut som om du har varit med om krig på nätterna"....så jag antar att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards