Alla inlägg under oktober 2008

Av knasochbus - 29 oktober 2008 12:24


Jag: Jag är så glad att jag hittade mina vantar!!! =)

Finn: Mmm..

15 min senare.

Kvinna: Ursäkta, är det du som har glömt dina vantar?

Jag: Öh, jaaa.....


Jag är hopplös, när det gäller det mesta.

Av knasochbus - 28 oktober 2008 19:52


...så Tomas fick ta min plats när garderoben skulle monteras ner. Jag har NOLL energi kvar och har gett upp hoppet om det mesta. Skrev och beklagade mig till Stina idag och fick som svar "Hahaha, jag måste skratta"... Det är fler än jag som är skadeglad tydligen.... ;-)


Finn och Tomas skippar forum = 8 st tjejer i samma lägenhet, pax för en toa lördag och söndag morgon ;-) Kläder har nu inhandlats och sytts upp till afterskin och samtliga nyktra och kamerainnehavare undanbedes vänligt men bestämt ;-)

Av knasochbus - 27 oktober 2008 21:10


Finns ingen hejd på hur dåligt jag mår just nu och på hur jobbigt det är :-/  Kan man inte få snabbspola livet lite ibland? 



Lyssna på låten, titta på korten å lid med mig....på onsdag flyttar vi.

http://www.youtube.com/watch?v=3hsYn_aY1sk



   

Av knasochbus - 27 oktober 2008 16:45


Den 5 mars spelar Volbeat på Arenan i Stockholm....!! 


På mejlen fick jag denna bild. Känns ju roligt att han tänkte på mig när han såg den. Tack för den Anders, jag känner mig träffad.

Av knasochbus - 26 oktober 2008 13:34


Jodå jag gjorde ett mål i innebandyturneringen - ett självmål.  :-/


Skämtade lite oxå om att man ju borde kunna lämna väskan framme utan att behöva oroa sig då det bara var jurister på plats i innebandyhallen och omklädningsrummen, men vem var det sedan som helt plöstligt insåg att hon gick omkring m en svart klubba i handen och inte sin egen röda - jo det var ju jag förstås, ställde lite diskret ifrån mig den vid sidan av ena planen och letade reda på min egen...


Sedan var det fördrink på nya jobbet och därefter Operaterrassen på middag och underhållning av Thomas Järvheden. Alla var jättetrevliga och det var en riktigt rolig fredag! Gillar mitt nya jobb och mina nya kollegor!! Varmrätten var dock gäddfärsöverbakad laxfilé och det spelar ingen roll vilken "fancy" middag jag än är på för gädda, det äter jag INTE.


Kände ju noll folk där och hamnade vid ett bord med övervägande majoritet killar (nej man valde inte plats själv) och satt där och diskuterade fotboll, hockey osv. Från första stund träffade jag en kille som jag tyckte att Sandra borde dejta så efter att ha försökt att sitta och hålla det för mig själv i flera timmar så kunde jag inte längre hålla tyst. Resultatet är en blinddate som jag tror stenhårt på! Du måste uppdatera mig Sandra och berätta hur det går!! =)


http://www.youtube.com/watch?v=qw-J8kC5DHo

Av knasochbus - 22 oktober 2008 10:44


Har ju haft fullt upp med annat i september och oktober så därför har träningen fått lida. Eftersom jag tidigare tränat en hel del så känns skillnaden ganska markant. Häromdagen sa min chef:


- Ja Madeleine, om det är någonting som händer, någon stor förändring som kommer att inverka på arbetet å så, så vill jag veta det i god tid. Bara så att man hinner förbereda sig. Sedan innebär ju inte det att jag kommer att säga någonting om det till de andra på det nya arbetet innan du känner att det är dags för det.

- Öh, okej, ja jag ska tänka på det....


*suckar och stönar* Inte nog med att vågen visar höga siffror, nu ser jag tydligen gravid ut oxå ?!?! Det är ju great....:-/ 

Av knasochbus - 21 oktober 2008 17:31



...tänk vad Vemdalsskalet kan ställa till med mycket =)


http://www.op.se/parser.php?level1=157&level2=701&id=962454

Av knasochbus - 21 oktober 2008 07:30


Min nya arbetsplats ska vara med i en innebandyturnering på fredag, å då krävs det att man är minst 1 tjej på planen hela tiden. Så jag har därför fått förfrågan om att vara med. Tänkte att "åh vad skönt att göra ngt annat på fredag än att jobba" så efter mycket om och men tackade jag ja. Då visade det sig att jag även skulle infinna mig på innebandyträning igår morse kl. 07.30 samt att fredagens turnering efterföljs av fest och middag på Operaterrassen. *gulp*  och *ont i magen*  Träningen gick dock hyfsat å jag vet nu iaf hur de som jag ska spela med ser ut... Nu är den stora frågan vad man har på sig när man ska gå på fest på Operaterrassen? Tips någon?


Tack Thomas för att jag fick sova i din soffa igår :-) Jag var så TRÖTT.


Låter det som om jag är 56 år istället för 26 år om jag säger att jag har ont i hela kroppen efter gårdagens träning? Antagligen. Men fan vad ont jag har!

Ovido - Quiz & Flashcards