Alla inlägg under september 2008

Av knasochbus - 25 september 2008 09:26


Det är mycket som snurrar nu. Jag tar en bloggpaus.

Av knasochbus - 19 september 2008 11:35


Igår var jag på Coldplay! Mysfaktorn var hög och jag ville inte att det skulle ta slut....! Inatt har vi haft besök av Helena och Jocke som också skulle på Coldplay och som av en slump hade biljetter bara ngn meter ifrån oss!

http://www.youtube.com/watch?v=c9j_RZDqYc4


Hade med undantag för konserten och finfrämmande en USEL dag igår och var pga det på så dåligt humör som nog bara jag kan bli, kände liksom hur vreden kokade inombords. Å när jag då var på väg hem och väntade på att de sista två skulle kliva ur tunnelbanevagnen innan vi nya resenärer skulle få gå på så känner jag hur en otålig kärring ger mig en hård knuff bakifrån på vänster axel för att jag ska gå på vagnen någon gång (trots att alla inte hunnit ur).... Herregud, hon visste inte vilket monster hon hade framför sig hon inte. Men jag behärskade mig, vände mig om och gav henne en mördande blick och tänkte bara tyst för mig själv att akta dig du din ..... .....


Fick väl en frisk dag också innan jag nu är förkyld på nytt. Tror jag lämnar in.


Grattis till Johan och Jenny som igår köpte en jättefin lägenhet!

Grattis till J och H som ska få gosa bebis i vår!

Av knasochbus - 17 september 2008 22:13


Middag m Johan och Jenny ikväll. Mysigt.


  

Min favvo!!! :-)

http://www.youtube.com/watch?v=W85TOP4Ix9Y&feature=related



Har lagt ut lite bilder från mobilen nedan...

Av knasochbus - 16 september 2008 09:59


Jag är så nervös så jag vet inte var jag ska ta vägen. Försöker intala mig att detta inte är någon big deal men så liknade min chef det med att gå till tandläkaren....smart...jag gillar inte att gå till tandläkaren.... Försöker istället se det som en blind date. Men jag har aldrig varit på någon sådan. Så det fungerar inte. Å skulle jag gå på en sådan så skulle jag antagligen också vara sjukligt nervös. Så ingen hjälp där inte. Jaja...bara att bita ihop och se glad ut, snart är det över.

Av knasochbus - 15 september 2008 14:51


Tänka sig vad en liten promenad på arbetstid kan göra, plötsligt kom jag på vad vi skulle kunna ha för tema på vår utstyrsel till forum.....det sa bara "klick" och 4 sms och typ 4 minuter senare så är Stina, Maria och Helena också på!  Haha! Detta kommer att bli skoj!


*skrattar ihjäl mig av bilderna jag har i mitt huvud*

Av knasochbus - 15 september 2008 11:26


Sen sist så har jag sett Patrik 1,5 och Mamma Mia på bio, Irene Huss på dvd, shoppat loss för en ohygglig summa pengar med Finn och Tomas i släptåg, druckit mjölkdrink och vin, varit på IKEA med Finn, Tomas och Kongo, klippt av mig en massa hår hos en tjej som pratade oavbrutet och nu vet mer om mig än jag själv, ätit ute med Oskar och Jeanette och haft besök hela helgen av Maria, Andreas och Java. Känner mig ändå på något sätt utvilad efter helgen och laddad inför ny arbetsvecka....och det här är ingen vanlig vecka.....


Frisören: Hur gammal är du?

Jag: 26. (jämrar mig inombords)

Frisören: Jaha, men du ser mycket yngre ut! Jag hade gissat på 22-23.

Jag: Tack! (jippie jippie, pluspoäng till frisören)


Frisören: Du vet, när man har sånt här hår som du har, då ser det ut som om man är tunnhårig när man har utväxt efter färgning.

Jag: Mmmmm.... (jävla frisör!)

Av knasochbus - 9 september 2008 20:25


Denna sida kanske kan vara intressant:

http://www.lonestatistik.se/


Ovido - Quiz & Flashcards