Direktlänk till inlägg 5 december 2008

Ännu en högintellektuell konversation oss emellan..

Av knasochbus - 5 december 2008 15:59


I helgen ska min älskade Annica gästa mig och hon dök nyss in på kontoret för att lämna sin väska och bege sig ut i shoppingvimlet i väntan på att jag ska sluta jobba. Två förrvirrade själar tillsammans, men Annica slår ju alla rekord =)


Annica: Jag köpte den här SL-biljetten. Har du träffat den där killen på Pressbyrån?

Jag: Va? Hur ska jag veta vem du menar och på vilken Pressbyrå??

Annica: Jo men han verkar heja och prata med alla som är där och går förbi, han frågade hur gammal jag var och jag sa 27 och bla bla bla...

Jag: Men du är ju inte 27!?

Annica: ....nä....(tänker efter)....det är jag ju inte!!!


Haha =)

 
 
Ingen bild

Annica

7 december 2008 23:59

Har fan inte börjat läsa boken än, har för mycket annat att tänka på :-P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasochbus - 21 december 2008 21:35

  Jag flyttar....hit ----->   http://maddesvardag.blogspot.com/ ...

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57

  Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =)    Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon in...

Av knasochbus - 19 december 2008 15:46

  Ibland har jag världens bästa chef, som när 4 sjukdagar blir till 0 tex.... =)   Ikväll blir det soffläge hos syster. ...

Av knasochbus - 19 december 2008 08:20

  Julfest igår...   Lååååång dag idag...

Av knasochbus - 17 december 2008 08:23

  Tänkte bara meddela världen att jag är på bättringsvägen :-) Känner mig sisådär 30 år äldre men hoppas att även det försvinner så småningom. Finn sa härom morgonen: "Du ser ut som om du har varit med om krig på nätterna"....så jag antar att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards