Alla inlägg den 20 december 2008

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57


Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =) 


Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon inte blev överlycklig av mina sms: "jag igen, hahaha!" men sedan var det jag själv som låg i badkaret efter träningen när mobilen pep i soffan å jag kände hur hela mobilen skrek BEBIS så då var man snabb upp kan jag lova =) Å bebisen hade anlänt!


Igår begav jag och Sandra oss till Cissi å Jörgen. Precis när Sandra klivit på tunnelbanan och jag var på väg in så stängdes dörrarna, tunnelbanan och Sandra åkte iväg och kvar stod jag ensam på perrongen, kändes lite snopet... Väl på plats anlände även Thomas efter lite problem m Stockholmstrafiken och gav mig mästerlig massage! Åts gjordes det hela kvällen vilket verkligen har känts nu på förmiddagen så nu blir det soppa till lunch så att käken får vila.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards