Alla inlägg den 4 september 2008

Av knasochbus - 4 september 2008 09:51


Den här veckan har varit lite si å så..känns som om jag mest legat som en klubbad säl...


I tisdags var jag och Linda iaf på Koh Phangan och åt god mat. Fick nog ett av de mysigaste borden, var liksom en trädkoja i ett hörn som man fick krypa in i...mat och dryck var god och innan vi gick hann också åskovädret komma, dvs alla lampor släcktes ned och åskan mullrade....blev nästan barnsligt rädd jag :-) I restaurangen åt samtidigt en mycket känd svensk manlig skådespelare som jag inte kan nämna med namn då jag inte vill att alla som googlar hans namn skall hitta till min blogg. Men han brukar spela polis....och har initialerna M.P :-)


Ikväll kommer Stina och hälsar på! Ska bli så roligt med besök "hemifrån"! I helgen ska vi kika på brudklänningar inför hennes stundande bröllop. Lär väl sluta med att sentimentala jag sitter och stortjuter i ngn provhytt. Tur att inte Annica är med iaf, då hade vi nog inte gjort annat :-)


I ett svagt ögonblick i tv-soffan förra veckan när jag satt med datorn i knät så beställde jag en garderob från IKEA (mkt efterlängtad). Pratade med dem idag för att boka in en tid för leverans (imorgon) men det gick väl sådär. Det finns tydligen två tider att välja på: 9-15 och 15-21. Försökte förklara att jag jobbar och inte är hemma förrän efter kl. 18 och undrade om de kunde komma mellan 18-21 istället, men se det kunde de tyvärr inte ta hänsyn till.....hoppas nu att min chef kan det....


Om 2 veckor....*längtar*

http://www.youtube.com/watch?v=jBEYyHGbwto

Ovido - Quiz & Flashcards