Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av knasochbus - 19 oktober 2008 19:09


Mycket denna helg har handlat om mina bröder.


Dels för att Anton varit på besök och uppfört sig som en ängel i sina nya snygga kläder och med ett strålande humör. Vi har varit på musikalen Sune på Göta Lejon med Cissi och Jörgen, byggt lego, spelat kort m.m


Dels för att jag fått veta att min "äldsta lillebror" Marcus har blivit tagen av polisen TRE gånger de senaste månaderna för den ena sjuka grejen efter den andra. Roligast är dock att min käre far var orsaken till att han åkte dit den senaste gången då bilen Marcus fått av mina föräldrar tydligen inte besiktigats på två år....hahaha...dyra böter för lillebror (läs: mamma och pappa). =)


Grattis Anna, Paul & Thea till huset!

Grattis Elin och Niklas till huset!


M lider med S.

M lider med M.

Ovido - Quiz & Flashcards