Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Om i fredags :-)

Av knasochbus - 26 oktober 2008 13:34


Jodå jag gjorde ett mål i innebandyturneringen - ett självmål.  :-/


Skämtade lite oxå om att man ju borde kunna lämna väskan framme utan att behöva oroa sig då det bara var jurister på plats i innebandyhallen och omklädningsrummen, men vem var det sedan som helt plöstligt insåg att hon gick omkring m en svart klubba i handen och inte sin egen röda - jo det var ju jag förstås, ställde lite diskret ifrån mig den vid sidan av ena planen och letade reda på min egen...


Sedan var det fördrink på nya jobbet och därefter Operaterrassen på middag och underhållning av Thomas Järvheden. Alla var jättetrevliga och det var en riktigt rolig fredag! Gillar mitt nya jobb och mina nya kollegor!! Varmrätten var dock gäddfärsöverbakad laxfilé och det spelar ingen roll vilken "fancy" middag jag än är på för gädda, det äter jag INTE.


Kände ju noll folk där och hamnade vid ett bord med övervägande majoritet killar (nej man valde inte plats själv) och satt där och diskuterade fotboll, hockey osv. Från första stund träffade jag en kille som jag tyckte att Sandra borde dejta så efter att ha försökt att sitta och hålla det för mig själv i flera timmar så kunde jag inte längre hålla tyst. Resultatet är en blinddate som jag tror stenhårt på! Du måste uppdatera mig Sandra och berätta hur det går!! =)


http://www.youtube.com/watch?v=qw-J8kC5DHo

 
 
Ingen bild

Offret

26 oktober 2008 19:24

än är inget klart Madeleine, jag är tveksam.

 
Ingen bild

Madde

26 oktober 2008 20:21

Haha, lita på mig nu!! =)

 
Ingen bild

Madde

27 oktober 2008 11:18

Har suttit å småfnissat åt detta hela morgonen, hahahaha, är så NÖJD =)

 
Ingen bild

Offret

27 oktober 2008 11:51

jag också, har kollat upp allt som går att kolla

 
Ingen bild

Madde

27 oktober 2008 12:39

Haha! Men du Offret, berätta inte det för honom bara =)

 
Ingen bild

Offret

27 oktober 2008 12:40

klart jag ska, jag har mailat honom.

 
Ingen bild

Madde

27 oktober 2008 12:44

Haha, vad roligt!!! Först sms och nu mejl, jag är så BRA =) Vad skrev du då?? Du kan ju sms:a mig om du inte vill berätta det för hela världen... ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasochbus - 21 december 2008 21:35

  Jag flyttar....hit ----->   http://maddesvardag.blogspot.com/ ...

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57

  Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =)    Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon in...

Av knasochbus - 19 december 2008 15:46

  Ibland har jag världens bästa chef, som när 4 sjukdagar blir till 0 tex.... =)   Ikväll blir det soffläge hos syster. ...

Av knasochbus - 19 december 2008 08:20

  Julfest igår...   Lååååång dag idag...

Av knasochbus - 17 december 2008 08:23

  Tänkte bara meddela världen att jag är på bättringsvägen :-) Känner mig sisådär 30 år äldre men hoppas att även det försvinner så småningom. Finn sa härom morgonen: "Du ser ut som om du har varit med om krig på nätterna"....så jag antar att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards