Alla inlägg den 10 november 2008

Av knasochbus - 10 november 2008 20:21


Åsså har höstens roligaste helg passerat.


Det hela inleddes med att Helena besökte mitt jobb på torsdagseftermiddagen innan vi åkte norrut vilket resulterade i att min chef blev varse om att skötsamma jag inte alls tagit ledigt 2 ggr per år under de 3 år som jag jobbat där för att åka skidor i fjällen utan istället brukar vara full som en kastrull. Great.


Jag å Helena messar Annica på vägen upp till forum.

Vi: Vi har glömt att köpa toapapper.

Annica: Då får ni skita i skogen.


Det enda jag inte fick med mig hem i år var en liten grej på bilen, se bild nedan, någon som tagit en souvenir tro?  Maria H, kan du möjligen kolla om Thomas har en sådan att skicka??


Mitt och Stinas telefonsamtal kl. 02.45 natten mellan lördag och söndag återspeglar det mesta om hur vi känner för forum.

Jag: - Stina, var är du?

Stina: - Jag sitter kvar på skalet.

Jag: - Va, men varför det?

Stina: Jo för om jag kommer hem så är höstforum slut å det vill jag inte.

Jag: - Men kom nu, vi sitter ju å äter allihopa här hemma.

Stina: - Nej.

Jag: - Men nu kommer du hem!

Stina: -NEJ!!!


Kan inte livet alltid vara som på forum? Skulle vilja ha min ballerinautstyrsel på mig på jobbet. Eller egentligen jämt. Tänk vad mycket kärlek man fick med den på sig. Å några nyp i röven :-/


Av knasochbus - 10 november 2008 08:59


Lämnar ett livstecken. Tröööööött. Återkommer ikväll med bilder och info om helgen, tills dess får ni hålla till godo med denna diskussion som fördes igår när en sliten jag var på middag i Sveg för att fira fars dag.


Pappa: - Ge Ayla (hunden) dina rester då.

Jag: - Okej, kom här då Ayla, gillar du verkligen fisk du? Huvva.

Pappa: - Men vad fan, det är ju skinkschnitzel! Vet du inte vad du har ätit?!

Jag: - Öh...jaha....

Ovido - Quiz & Flashcards