Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Höstforum 2008

Av knasochbus - 10 november 2008 20:21


Åsså har höstens roligaste helg passerat.


Det hela inleddes med att Helena besökte mitt jobb på torsdagseftermiddagen innan vi åkte norrut vilket resulterade i att min chef blev varse om att skötsamma jag inte alls tagit ledigt 2 ggr per år under de 3 år som jag jobbat där för att åka skidor i fjällen utan istället brukar vara full som en kastrull. Great.


Jag å Helena messar Annica på vägen upp till forum.

Vi: Vi har glömt att köpa toapapper.

Annica: Då får ni skita i skogen.


Det enda jag inte fick med mig hem i år var en liten grej på bilen, se bild nedan, någon som tagit en souvenir tro?  Maria H, kan du möjligen kolla om Thomas har en sådan att skicka??


Mitt och Stinas telefonsamtal kl. 02.45 natten mellan lördag och söndag återspeglar det mesta om hur vi känner för forum.

Jag: - Stina, var är du?

Stina: - Jag sitter kvar på skalet.

Jag: - Va, men varför det?

Stina: Jo för om jag kommer hem så är höstforum slut å det vill jag inte.

Jag: - Men kom nu, vi sitter ju å äter allihopa här hemma.

Stina: - Nej.

Jag: - Men nu kommer du hem!

Stina: -NEJ!!!


Kan inte livet alltid vara som på forum? Skulle vilja ha min ballerinautstyrsel på mig på jobbet. Eller egentligen jämt. Tänk vad mycket kärlek man fick med den på sig. Å några nyp i röven :-/


 
 
Ida

Ida

10 november 2008 21:45

Snygg outfit maddis=) Kram Ida

http://www.idis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kusin Maria

10 november 2008 22:31

Snygga bilder :) Själv satt man hemma och ammade när ni svängde era lurviga.. Thomas kollar upp ditt bilproblem, ca 400kr fattigare blir du!

 
Ingen bild

M.

10 november 2008 22:36

Ida: Jag vet sötis!!! Bästa kläderna jag har!!

Maria: Låter himla mysigt det med du...gosade ju m Lovisa i lördags å det är ju inte utan att man blir sugen! Åh vad bra, ja jag betalar vad det kostar såklart. Himla konstig grej att bli av med tycker jag, visste inte ens om att den fanns och inte var det jag som märkte att den var borta heller...

 
Ingen bild

Erica Ajax

11 november 2008 19:00

Hej! Ser ut som ni haft det kanon på forum. Jag blir lite avundsjuk på din helg...Men det kommer ju fler forum :-) Känns som det var en evighet sedan jag drack vin senat...

Såg att ni hade flyttat också, vilken fin lägenhet! Får se till att komma ner och hälsa på i framtiden. I morgon kommer vårat hus att resas. Jag längtar tills vi också kan flytta.
Kram

 
Ingen bild

M.

11 november 2008 20:03

HEJ!! Ja forum var grymt skoj!! Var inte alls laddad från början men på fredag morgon vände det och helgen blev kanonbra.. =)

Jag är ju avundsjuk på allt som du har framför dg också, inte alls länge tills du får gosa bebis nu ju! Så galet mysigt, vill oxå ha!! Spännande med huset oxå! Ni måste skicka bilder så jag får se!!

 
Ingen bild

ejkej

12 november 2008 18:11

Jag har dåliga minnen från att vara balettdansös..=) men väldigt snygga var ni och jag och Ida var inte så lugn..Ida spydde i 2 tim på toan..kul kväll!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasochbus - 21 december 2008 21:35

  Jag flyttar....hit ----->   http://maddesvardag.blogspot.com/ ...

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57

  Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =)    Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon in...

Av knasochbus - 19 december 2008 15:46

  Ibland har jag världens bästa chef, som när 4 sjukdagar blir till 0 tex.... =)   Ikväll blir det soffläge hos syster. ...

Av knasochbus - 19 december 2008 08:20

  Julfest igår...   Lååååång dag idag...

Av knasochbus - 17 december 2008 08:23

  Tänkte bara meddela världen att jag är på bättringsvägen :-) Känner mig sisådär 30 år äldre men hoppas att även det försvinner så småningom. Finn sa härom morgonen: "Du ser ut som om du har varit med om krig på nätterna"....så jag antar att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards