Alla inlägg den 27 november 2008

Av knasochbus - 27 november 2008 12:32


Cissi: Har du mössa?

Jag: Ja.

Cissi: Men du har väl aldrig haft mössa?

Jag: Nä men nu har jag det.


Först en stund efteråt slog det mig, jag börjar bli gammal..... :-/


Anton(m mkt bräcklig röst): Hej, vet du vad jag har?

Jag: VA?!?!?  =( HAR DU GJORT ILLA DIG IGEN?!?!

Anton: Nej, jag är sjuk.

Jag: Jaha, vaddå för sjuk?

Anton: Mamma vad var det jag hade?

Anton: Jag har öronvärk.

Jag: Jaha, vad jobbigt.

Anton: Ja, hejdå.


Får jag gissa att han inte ringer på sitt eget initiativ? Söt är han iaf.


Mina och Marcus konversationer brukar vara ungefär såhär:


Jag: Hej!

Marcus: Vad vill du?

Jag: bla bla bla bla bla

Marcus: Jaha, men vi hörs sen.

Jag: Okej.


http://www.youtube.com/watch?v=Zw0d2fZ1rlo

Av knasochbus - 27 november 2008 00:00


1. Annica kommer på besök 5-7 december =)


2. Vågen visade -4 kg imorse efter att i slutet av oktober ha visat skräckinjagande +5kg, resultatet är således fortfarande +1 kg men träningen gör iaf sitt :-) 


3. Jag var hiskeligt sen till jobbet imorse men chefen var ännu senare.


4. Mina nya arbetstider from årsskiftet!

Ovido - Quiz & Flashcards