Direktlänk till inlägg 20 november 2008

SMS

Av knasochbus - 20 november 2008 15:01


Känsliga läsare varnas.


Kände att jag behöver ngt att skratta åt (lider på jobbet pga arkivering som ALDRIG tar slut), det var så roligt sist å nu har jag samlat på mig några godbitar. Några känner ni säkert igen från min blogg sen tidigare.


Dessa sms har på någe vis skickats från/till/passerat min mobil.


1. - Det fanns ingen naturell yoghurt. Det blev gräddfil.

(hysteriskt mkt roligare än vad det låter, tro mig)


2. - Jag har så himla ont i munnen och jag vet inte om det beror på om jag sugit kuk eller kräkts. Jag kan ha gjort båda.

(Jag ber om ursäkt för detta sms, men kunde bara inte låta bli att ta med det)


3. -Weeiii!!!! Han är fertil!!!!!


4. -Jag har koll på mina, tycker de är så gosiga ;-)


5. - På A svarar jag: Ring mig så får ni nyckeln. På B svarar jag: ni får skita i skogen. :-)


6. - Om jag är en av dina älsklingar som ska utsättas för något då är du död.


7. - Haha, ja e förkyld och d med hotellet funkade ej, xxxx hade dragit ut ALLT i lägenheten så ja va på måttligt bra humör när jag ringde till va jag trodde va Jrabbit. Svarade inget och jag sa "ursäkta var har jag kommit", en skåning svara "du vet väl var du har ringt" och jag skrek tillbaka "MEN JAG TRODDE ATT JAG HADE RINGT TILL EN RESTAURANG MEN TYDLIGEN INTE osv..." Innan jag slängde på luren i örat på han så hörde jag ett försiktigt "jaha, nej tyvärr" 


8. - Du är inte riktigt klok Madeleine.


9. - Men jag känner ju ingen Magnus, det är ju det som är problemet. :-)


10. - Enflicka

(Vilma kom till världen)


11. - Jag sprang 1 km å gick 4 idag, gick bra dom sista 4 :-)


12. - Hur lång tid ska man behöva vänta för att bli morbror? Om inte så blir du faster snart.


13. - Hur många telefoner har försvunnit i helgen då?


14. - Mens 1 dag..... räknas det?


15. - Jag tycker att vi ska ha hopp om framtiden...


16. - Ja ska göra allt som står i min makt för att inte få hängpattar innan ja skaffar barn. Om tyngdlagen skulle göra sig påmind ska jag fort sam fan bli på smällen. De e d som e nackdelen med att umgås med såna som XXXXX..... Går ju inte direkt att jämföra sig m nån som e 4 år yngre, men man blir som så påmind.


17. -Sjukt sugen idag åsså har jag mens. Är det inte typiskt?


18. Har xxxxxx sprutat dig i ögat? Eller i rumpan?



Vem har skrivit vad? Törs ni gissa?


 
 
Ingen bild

Helena

20 november 2008 15:58

På nr 2 svarar jag M
På nr 3 svarar jag H
På nr 5 svarar jag A
På nr 12 svarar jag M
På nr 16 slänger jag in en vild gissning på M

 
Ingen bild

M.

20 november 2008 16:06

HAhaha, jag törs varken dementera eller bekräfta m tanke på reaktionen sist från vissa =)

 
Ingen bild

Pannskrutt

20 november 2008 16:41

Nr 2 kan ha varit det roligaste jag har läst på många veckor!! Fy fan, det låter mycket sex, drugs and vemdalsskalet om det smset...

 
Ingen bild

M.

20 november 2008 17:12

Hahaha! Kan faktiskt avslöja att det var Finlandskryssning, snäppet värre ;-)

 
Ingen bild

Kusin Maria

20 november 2008 22:05

Nr 10 måste vara Chatrine :)

 
Ingen bild

M.

21 november 2008 09:58

Stämmer =)

 
Ingen bild

den som vet ALLT

22 november 2008 19:48

1.M
2.M
3.H
4.M
5.A
6.S men kan tänka mig många som vill det
7.M
8.Kan va i princip alla du känner!
9.A är min gissning.
10.C
11.M, känns som att det är du!
12.M
13.A kanske..den va svår...kan oxå va vem som helst.
14.M
15.M
16.M
17.M
18.M
Nu ska jag ha poäng =o)

 
Ingen bild

M.

22 november 2008 22:48

Haha =) Undrar varför du kunde så många ;-)Nära nära men fel på nr 8, 11 och 13. 8 var Sandra, 11 var Anna N och nr 13 var Cissi.

 
Ingen bild

den som vet

23 november 2008 20:52

Vad kan jag säga, rena gissningar!!! Det finns väl många M i ditt liv, osså har du ju gjort en del tok själv också ;)

 
Ingen bild

M

23 november 2008 21:01

Haha, jasså du säger det =) Ja många M...vilket ju underlättar oddsen en aning :-)

 
Ingen bild

lillebror

30 november 2008 20:15

va i helvete..
sista gången jag läste denna blogg...IUSCH!
kan väl låtit bli och säga vem det var på alla!

 
Ingen bild

M.

30 november 2008 22:27

Haha, men sötis, som jag berättade per telefon så är det inte jag som skrivit nr 2!!!!!!!!!!!!!!!! Jag känner många som har namn på M.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasochbus - 21 december 2008 21:35

  Jag flyttar....hit ----->   http://maddesvardag.blogspot.com/ ...

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57

  Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =)    Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon in...

Av knasochbus - 19 december 2008 15:46

  Ibland har jag världens bästa chef, som när 4 sjukdagar blir till 0 tex.... =)   Ikväll blir det soffläge hos syster. ...

Av knasochbus - 19 december 2008 08:20

  Julfest igår...   Lååååång dag idag...

Av knasochbus - 17 december 2008 08:23

  Tänkte bara meddela världen att jag är på bättringsvägen :-) Känner mig sisådär 30 år äldre men hoppas att även det försvinner så småningom. Finn sa härom morgonen: "Du ser ut som om du har varit med om krig på nätterna"....så jag antar att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards