Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Ingen ordning på ngnting

Av knasochbus - 1 december 2008 22:47

Fick en tvättmaskin gratis... 


Finn: Jag har installerat tvättmaskinen nu och kör en sköljning. Jag ska bara läsa instruktionerna innan vi tvättar.

Jag: Helt otroligt att de hade lyckats spara instruktionerna i typ 10 år!

Finn: Ja.

Finn: Vet du var vi kan ha dem nånstans?

Jag: Nä...


Någon minut senare visar det sig att instruktionsboken låg i tvättmaskinen, som körde sköljningsprogrammet...


Bra låt!

http://www.youtube.com/watch?v=Catbso1v10o



 
 
Ingen bild

miffo

2 december 2008 19:11

låter som dig uppi dan, madde :) men att finn va med o rota till det, haha!!

 
Ingen bild

M.

3 december 2008 13:02

Tro det eller ej, men jag var faktiskt helt oskyldig till detta!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasochbus - 21 december 2008 21:35

  Jag flyttar....hit ----->   http://maddesvardag.blogspot.com/ ...

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57

  Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =)    Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon in...

Av knasochbus - 19 december 2008 15:46

  Ibland har jag världens bästa chef, som när 4 sjukdagar blir till 0 tex.... =)   Ikväll blir det soffläge hos syster. ...

Av knasochbus - 19 december 2008 08:20

  Julfest igår...   Lååååång dag idag...

Av knasochbus - 17 december 2008 08:23

  Tänkte bara meddela världen att jag är på bättringsvägen :-) Känner mig sisådär 30 år äldre men hoppas att även det försvinner så småningom. Finn sa härom morgonen: "Du ser ut som om du har varit med om krig på nätterna"....så jag antar att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards