Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Finally friday!

Av knasochbus - 15 augusti 2008 16:24


En veckas jobb efter semestern avklarad, tycker det går hur bra som helst jag, gillar jobbet!


Från killarnas fest.....

Finn har tillsammans med grabbarna bestämt sig för att tillbringa helgen på Ornö, dvs Johan och Jennys lantställe. Till en början var jag välkommen att följa med, men i takt med att fler och fler "pojkar" anmält sitt intresse till att följa med så har det kommit mindre och mindre önskemål om att jag ska följa med. Så jag tar tillfället i akt och stannar hemma. Jag vet ju hur det skulle kännas om det var tvärtom, han behöver inte förklara, jag fattar vinken:-) Tror nog min helg blir bra iaf jag. Funderar på en tripp till Gävle m.m men det är det fler som funderar på så vi får se om det kanske får bli en annan gång istället.


....till tjejernas fest....

Spanade igenom lite gamla kort förut och såg en och annan ful nuna från afterskin på höstforum :-) och jag säger då det, att om vi ska klä ut oss i år så ska det banne mig vara ngt bra, å jag är jävligt kräsen. Så varsågod, börja lämna förslag ni som absolut vill :-) Bör väl kanske vara jag, Stina, Maria, Helena, Ewa och ev Karin då som inte ska vara sjuksköterskor (som resten av de boende i huset) och som måste fundera ut något...hmmmm.....tycker fortfarande att Helenas idé från ifjol var hysteriskt rolig (kan dock inte skriva det då ingen får sno idén!), men glöm att jag skulle sätta på mig en sån och gå omkring med, i sådant fall måste vi nog festa till REJÄLT, å jag tycker baksmällorna räcker som de är i nuläget....vi får se... :-)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasochbus - 21 december 2008 21:35

  Jag flyttar....hit ----->   http://maddesvardag.blogspot.com/ ...

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57

  Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =)    Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon in...

Av knasochbus - 19 december 2008 15:46

  Ibland har jag världens bästa chef, som när 4 sjukdagar blir till 0 tex.... =)   Ikväll blir det soffläge hos syster. ...

Av knasochbus - 19 december 2008 08:20

  Julfest igår...   Lååååång dag idag...

Av knasochbus - 17 december 2008 08:23

  Tänkte bara meddela världen att jag är på bättringsvägen :-) Känner mig sisådär 30 år äldre men hoppas att även det försvinner så småningom. Finn sa härom morgonen: "Du ser ut som om du har varit med om krig på nätterna"....så jag antar att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards