Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av knasochbus - 12 augusti 2008 15:00


Tror att klienterna på jobbet har fått spader...


Lördag 2 augusti 2008 kl. 00.37

-Hej, jag jobbar hela nästa vecka, om du vill komma förbi på ett glas vin? (sms från klient, ca 40 år, sambo och pappa till två små barn och som dessutom ringt mig "av misstag" mitt i natten för några veckor sedan)


Tisdag förmiddag på jobbet den 12 augusti 2008

 - Hej gumman! (klient som ringer, ca 60 år)
- Men god dag.
- Är du brun och fin nu då efter semestern?
- Ja jag är nog det.
- Över hela kroppen...?
- Öh...jo det tror jag väl...


Idag backade någon in i "Pärlan" (bilen) och smet....tråkigt nog för denna så var det en på parkeringen som såg allt, så nu blir det väl till att lämna in henne på lagning och polisanmälan till Polisen....tur att jag inte lyckats med något sånt ännu, eller ja, inte backat in i någon okänd persons bil än iaf :-) 


Ovido - Quiz & Flashcards