Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av knasochbus - 18 augusti 2008 16:23


...gillar att träna...särskilt i skogen!


Idag sprang jag 5 km på lunchen, skönt, dock inte lika roligt att sätta sig i receptionen på mitt jobb och vara illröd i ansiktet och i smyg försöka kasta i sig matlådan lite diskret eftersom jag inte hunnit äta på lunchen...


Skulle egentligen ha sprungit igår men är just nu helt fast i Stieg Larssons tredje bok....tyckte den första och andra var bra men lite halvsega emellanåt, men denna har jag abstinensproblem med....


Gillar sånt som ger abstinensbesvär jag...som har en viss inverkan på mig och som ger mig en känsla av besatthet, fast en bra sådan känsla.....


Å apropå känslor så har jag en känsla av att jag å Finn bor för trångt, vi bor jävligt trångt....å om man då som Finn alltid låter en stol stå i den smala passage som ligger vid garderoberna och som är vägen till toan, ja då får jag känslan av att Finn snart kommer att få spö....


Å när vi andå talar om att få spö så måste jag ju kommentera OS....känns inte som om detta är Sveriges år, en sjuk Karonen, sprucken baddräkt på Alshammar, en förbannad Ara och Kallur som föll m.m......hoppas jag har mer flyt nästa söndag, hoppas verkligen verkligen det... :-/

Ovido - Quiz & Flashcards