Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av knasochbus - 31 augusti 2008 18:35


Nej långt ifrån, men jag är väldigt nöjd ändå :-) Idag sprang jag tjejmilen med Anna och Jenny, hur skoj som helst! Gick inte en endaste meter men var lite segstartad, kanske man skulle ha värmt upp ändå....för det var inte förrän de sista 3 kilometrarna som jag kände mig riktigt pigg. Tiden är jag väl nöjd med trots att den inte blir svårslagen. Börjar redan ladda inför nästa år!


I fredags var jag hos Oskar & Jeanette och åt och drack, gott och mysigt men jag var väldigt trött och det blev en ganska tidig kväll.


Igår eftermiddag var jag och Finn till Rissne en snabbis för att kika på Rissnespelen, dvs medeltida tornerspel m riddare, marknad m.m Finn sa att han hade tyckt att det hade varit väldigt roligt för 20 år sedan, själv blev jag som ett barn igen och var livrädd för alla utklädda riddare, gycklare m.m


Igår kväll var jag på middag hos Jenny tillsammans med Hedda, Camilla och Stina. Väldigt roligt men alldeles för mycket vin slank ner, iaf om man ska springa tjejmilen dagen efter ;-P


Grattis till Maria och Thomas som fick en liten Vilma imorse!

Ovido - Quiz & Flashcards