Direktlänk till inlägg 24 mars 2008

Påsken 2008

Av knasochbus - 24 mars 2008 19:52


Påsken firades i Härliga Härjedalen.


Skärtorsdagen - Herrö

Långfredagen - Lofsdalen

Påskafton - Holmvallen

Påskdagen - Björnåsvallen


Emellanåt har det besökts släkt och vänner i Sveg (som vanligt räcker tiden aldrig riktigt till....) och däremellan massa sömn, tror aldrig att jag sovit så mycket i hela mitt liv....vet inte vad det tagit åt mig :-/


Antons (som åkt skoter och levt loppan trots brutet ben utan att klaga en endaste gång) citat från helgen:


"Men hur gammal är påsktuppen egentligen? Är han äldre än Astrid Lindgren?"


Nu är det oxå klart att familjen åker till Costa Brava i Spanien, närmare bestämt S' Agaró för att fira pappa Lennarts födelsedag (50!!) i juni. SOL!!!


Veckans musik:


http://www.youtube.com/watch?v=ikyAgznf_5E


http://www.youtube.com/watch?v=XZwWIC19UlE


 
 
Ingen bild

ejkej

25 mars 2008 19:12

så du har varit i stor sveg utan att säga nåt..fy skäms!

jag var oxå till holmvallen på söndan när solen sken som klarast från himmlen..
kram

 
Ingen bild

Madde

25 mars 2008 20:09

Jaaa, tänk att Sveg är så stort att det rymmer oss båda utan att vi fått en skymt av varann :-) Jag har somnat mellan 19 och 22 varje kväll så det är nog anledningen till det hela. Kommer du på fest på forum då? 24-26 april?

 
Ingen bild

akp

25 mars 2008 21:22

jag tänkte att telfonätet var sönder under påskhelgen..=)

jaa kanske jag kommer på fest..om jag inte jobbar den helgen nu när jag fått jobb och allt.
kram

 
Ingen bild

Madde

26 mars 2008 09:22

Nu ska vi inte vara sådana, detta är ingen klagomur! Träffade lilla Lovisa i två sekunder på ICA så det är fler än du som inte fått del av min tid.

 
Ingen bild

akp

26 mars 2008 14:25

de var ett skämt..jag har oxå sett henne..gud vad liten..man glömmer att dom är sådär små..

har våren kommit till stor stan än då?
kram

 
Ingen bild

Madde

26 mars 2008 15:13

Efter 5 månader med regn har vi nu snö och kyla =)

 
Ingen bild

akp

26 mars 2008 17:18

okej..de är ju bättre än regn iaf..här börjar de bli lite vår nu..solen skiner ibland..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasochbus - 21 december 2008 21:35

  Jag flyttar....hit ----->   http://maddesvardag.blogspot.com/ ...

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57

  Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =)    Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon in...

Av knasochbus - 19 december 2008 15:46

  Ibland har jag världens bästa chef, som när 4 sjukdagar blir till 0 tex.... =)   Ikväll blir det soffläge hos syster. ...

Av knasochbus - 19 december 2008 08:20

  Julfest igår...   Lååååång dag idag...

Av knasochbus - 17 december 2008 08:23

  Tänkte bara meddela världen att jag är på bättringsvägen :-) Känner mig sisådär 30 år äldre men hoppas att även det försvinner så småningom. Finn sa härom morgonen: "Du ser ut som om du har varit med om krig på nätterna"....så jag antar att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards