Alla inlägg den 10 mars 2008

Av knasochbus - 10 mars 2008 07:30


Förra fredagen låg jag hemma och var sjuk. Skulle eg på bio m Linda men ställde in då jag bara längtade hem till soffan å täcket :-/ Låg där å tyckte himla synd om mig själv å var på uruselt humör. Tänkte att det finns väl ingen j**el som är hemma nu (fredag kväll å allt) som jag kan prata med. Mejlade iaf Maria med rubriken "Jag har en dålig dag". Efter bara en liten stund fick jag svar med texten "Jag har en extremt dålig dag." Detta kommer att låta taskigt, jag vet, men oj vad glad jag blev :-)


Åsså inatt kunde jag INTE sova, låg å vred mig och funderade på än det ena och än det andra. När klockan var 00.50 startade jag datorn och loggade in på fb, bara för att upptäcka att jag kl. 00.40 fått mejl från Maria med texten "Jag är vaken, kan inte sova"......är det inte lite underligt så säg.. =)


I lördags fick jag tillbaka min mobiltelefon som varit på lagning. På den satt en liten lapp med texten "Det känns underbart att vara hemma igen. Jag har saknat dig!" Kunde inte ha sagt det bättre själv, den är som min bebis (vilket kanske känns oroväckande eftersom jag tappat den i såväl stentrappor som i snön).... Tyvärr var samtliga bilder, mms och sms borta och ringsignalen är inte längre "the way you make me feel" :-/ 


Denna vecka får jag besök av fröken Edwang (onsdag?) och det ser jag såklart fram emot massa!


Nu är det inte heller länge kvar tills dess att jag får åka hem till snön, här regnar det idag (IGEN)... :-/

Ovido - Quiz & Flashcards