Direktlänk till inlägg 27 februari 2008

I love him a little

Av knasochbus - 27 februari 2008 23:53


Efter att i 1,5 år ha stått ut med techno på samtliga blå spinningpass så spelade en vikarie idag Winnerbäck. Jag bara måste älska honom lite.


Andra saker jag gillar just nu är introt till "Wanna be startin somethin' ".


Har dessutom hittat en klänning jag vill ha - hmmmm.......törs inte fråga vad den kostar å ska nog hålla mig därifrån....men nog är man väl värd en ny klänning när man ska på bröllop? Det skadar ju iofs inte att fråga...och kanske prova ;-)


Mötte prinsessan Madeleine på Hamngatan idag, å ja - hon var snygg! ;-)




 
 
Ingen bild

Myrr

28 februari 2008 11:31

Nja, så snygg är hon väl inte. enligt slitz så har hon åkt ner på 100 6-igast i Världen.
Fast de är klart. skulle kanske inte sparka ut na ur sängen.

 
Ingen bild

Madde

28 februari 2008 14:43

Haha, vem bryr sig om vad Slitz säger, du skulle tigga och be som en galning :-) puss

 
Ingen bild

akp

28 februari 2008 17:56

jag skulle tro hon var snygg...skulle oxå bli superglad om jag mötte en kändis man kunde lägga blicken på...jag skullle kunna åka till stockholm bara för att få se lite kändisar..=)

 
Ingen bild

Madde

5 mars 2008 20:14

Ja då ska du nog åka hit en sväng, igår såg jag Paolo Roberto och idag stod Måns Herngren bakom mig i kön på Hemköp, han köpte folköl, räkor, bacon, fetaost m.m :-)Ganska snygg och manlig också för den delen.... =)

 
Ingen bild

akp

5 mars 2008 20:43

jasså! dom skulle tycka jag var en glo apa..vet att jag stirrar så mycket när jag ser en känids..jag ska åka til stockholm nån gång framlöver i vår.

 
Ingen bild

Madde

5 mars 2008 20:51

Man måste ju kolla 2 ggr för att vara säker =) Hör av dig om du e i krokarna! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasochbus - 21 december 2008 21:35

  Jag flyttar....hit ----->   http://maddesvardag.blogspot.com/ ...

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57

  Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =)    Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon in...

Av knasochbus - 19 december 2008 15:46

  Ibland har jag världens bästa chef, som när 4 sjukdagar blir till 0 tex.... =)   Ikväll blir det soffläge hos syster. ...

Av knasochbus - 19 december 2008 08:20

  Julfest igår...   Lååååång dag idag...

Av knasochbus - 17 december 2008 08:23

  Tänkte bara meddela världen att jag är på bättringsvägen :-) Känner mig sisådär 30 år äldre men hoppas att även det försvinner så småningom. Finn sa härom morgonen: "Du ser ut som om du har varit med om krig på nätterna"....så jag antar att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards