Alla inlägg den 3 februari 2008

Av knasochbus - 3 februari 2008 22:25


Heeej :-)


Äntligen är januaritristessen över!!


Det har väl inte hänt så himla mkt på sistone, har blivit mörkhårig och dessutom klippt av mig en del....har tagit några veckor att vänja sig vid färgen men låter den nog stanna ett tag iaf....


Kristina har nu gått 17 dagar över tiden, den bebisen har verkligen inte bråttom till världen.....tror de ska sätta igång henne på torsdag om bebisen ännu inte har kommit då, dvs när det gått 3 veckor över tiden. Man brukar ju vara gravid i 9 månader.....för vissa lutar det mer åt 10 :-/


I helgen har det pimplats vin både fredag och lördag, vilket inte var planerat men mycket gott :-) När jag å Finn vandrade hem från Gondolen i lördags natt var hela Götgatan en isbana och MASSOR av folk var ute och gled som galna och hade skoj på gatan. Man skulle kunna tro att det var första gången någonsin som folk såg snö och is! Iofs var det ett tag sedan...skoj var det iaf och ja, såklart föll jag omkull jag med:-)


Kommande vecka blir det bebis (for sure) och Skidskytte-VM i Östersund!! Ska bli så skoj!! *längtar såååå*


Kanske är jag sent ute med detta tips - men tipsar ändå - om www.chilirec.com. På den sajten spelar de in musik från massor av radiokanaler i hela världen, som sedan sparas och gör att man kan gå in och söka/lyssna på de låtar man gillar när man vill (förutsatt att de spelats på ngn radiokanal under tiden man varit medlem). Första dygnet man är medlem så spelas ca 50 000 låtar in....ju längre man varit medlem desto fler låtar har man. Såvitt jag vet är det helt lagligt, filerna kan oxå sparas ned på datorn......min favvis just nu är Motörhead med Ace of spades, haha, ganska oväntat kanske (eller inte?) men himla bra (tycker jag just nu iaf)! Finn håller sig till Eve of Destruction, den e ju bra den med...


Varje söndag kväll/måndag morgon som Finn åker så gör det ont i hela mig. :-(


Hörs så snart jag har bebisnyheter att komma med!! Kramkram

Ovido - Quiz & Flashcards