Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Bebis!

Av knasochbus - 6 februari 2008 11:10


Åsså kom han då ÄNTLIGEN!


20 dagar över tiden, dvs den 6 februari 2008 kl. 07.33, gjorde lille Albert på 3 895 gram äntligen entré och Finn blev stolt morbror :-)


Men åååååhhhh vad jag vill ha en egen......!!!

 
 
Ingen bild

akp

6 februari 2008 17:20

jaha de blev en Albert..fint namn!

De är väl bara att sätt fart och producera barn då..vad är problemet?

 
Ingen bild

Madde

6 februari 2008 19:20

Problemen är dessa:
1. Vill ha pengar på banken som buffert
2. Vill ha större lägenhet/hus
3. Vill vara sambo och njuta av Finn lite mer först.
4. Nu när jag verkligen håller på å tränar regelbundet så vill jag ju inte sabba min kropp....
5. Vill vara mammaledig samtidigt som mina kompisar...;-)

Så därför ska jag vänta lite....

 
Ingen bild

akp

6 februari 2008 21:15

okej..de var bra anledningar..du är en klok människa..vänta på mig då så kan vi vara tjock tillsammans..men då får du flytta närmare hem tycker jag..

 
Ingen bild

Madde

7 februari 2008 09:53

Då får du skynda dig lite tycker jag, se så, ragga lite på skalet nu på lördag!! :-)

 
Ingen bild

Madde

13 februari 2008 15:42

Ju mer jag tittar på honom desto mer ser jag Finn i honom :-)

 
Jenny

Jenny

16 juli 2008 23:00

Men shit vad jag skrattade när jag läste din lista! Det här var en av de trevligaste bloggar jag ramlat över. :)
Ha det så gott.

http://jennysundin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasochbus - 21 december 2008 21:35

  Jag flyttar....hit ----->   http://maddesvardag.blogspot.com/ ...

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57

  Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =)    Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon in...

Av knasochbus - 19 december 2008 15:46

  Ibland har jag världens bästa chef, som när 4 sjukdagar blir till 0 tex.... =)   Ikväll blir det soffläge hos syster. ...

Av knasochbus - 19 december 2008 08:20

  Julfest igår...   Lååååång dag idag...

Av knasochbus - 17 december 2008 08:23

  Tänkte bara meddela världen att jag är på bättringsvägen :-) Känner mig sisådär 30 år äldre men hoppas att även det försvinner så småningom. Finn sa härom morgonen: "Du ser ut som om du har varit med om krig på nätterna"....så jag antar att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards