Direktlänk till inlägg 6 oktober 2008

Tillbaka...

Av knasochbus - 6 oktober 2008 09:21


Hej...vet att ni saknat mig....men nu är jag tillbaka! Jag var bara tvungen att "gå i ide" en stund och ligga i sängen och stirra upp i taket och fundera ...  


Jag & Finn ska flytta! Till Gamla Enskede i en alldeles egen lägenhet som är så fin att jag spricker av stolthet över att äga den! 68 egna kvadratmeter i enligt min åsikt Stockholms mysigaste stadsdel, dock inte en helt opartisk åsikt :-) Flytten sker redan den 29 oktober, dvs mkt snart! Över 3 meter i tak och gamla fina golv! Lägger in en bild el två.


Jag ska byta jobb! Eller ja, snarare arbetsplats...dock inte helt klappat och klart ännu för jag har inte skrivit på papperen men skulle gissa att det blir det på torsdag eller fredag....spännande och läskigt på samma gång....mest läskigt.


Vi svenskar är så lyckligt lottade som får bo och leva i Sverige, några få knapptryckningar på telefonen och sedan är man inom kort i trygga händer, tack för det. Pustar ut.

 
 
Ingen bild

ejkej

6 oktober 2008 16:56

Vad kul att du börjat blogga igen..vi kom hem ändå från Trapper..Stinas faster hämtade oss..förstår att du ville åka tidigare oxå..

och gud vad fin lägenhet ni har köpt..(avis) vi kanske ska ´dra ihop vårat gamla gäng och bo hos dig en helg..vad kul vi skulle ha då..kram

 
Ingen bild

ANna

6 oktober 2008 20:14

ÅH! den ser jätte fin ut. å vad är det för jobb? ses på fredag =) *kramar*

 
Ingen bild

Madde

7 oktober 2008 12:07

Jag vet, den är såå fiiin! :-)

Absolut ska vi dra ihop ett gäng och mysa i denna lya så snart jag fått ordning.

Mer om jobbet kommer senare i veckan, men du lär få veta mer på fredag Anna när vi ses i bubbelbadet :-) Synd bara att bikiniformen är förlorad :-/

 
Sandra

Sandra

8 oktober 2008 19:32

Hej Madde! Grattis till nya lägenheten, ser ju kanonfin ut!! Tänkte bara tala om att du inte är senil:-)jag tog bort en av dina kommentarer från min blogg, eftersom det inte var officiellt än!Fasen så observant man kan va!!:-)Hoppas allt är bra med dig! Kramar Sandra

http://sandris.webblogg.se

 
Ingen bild

Madde

8 oktober 2008 21:13

Åh Sandra, GRATTIS!!!!! Vad roligt å mysigt!!

 
Ingen bild

Enannananna

9 oktober 2008 19:53

Hej! HAR saknat bloggandet, och undrat hur du haft det. Stina har uppdaterat lite om lägenhet och jobb som tur är... Jäklar vilken fin lägenhet det verkar vara! Måste ju kännas kul. Vi kommer ner till 'stan' i helgen, men det blir nog fullt upp med att träffa Manges syrra och pojkvän, vi ska nog på junibacken och träffa Pippi, som är C's nya idol. Igår när Mange och hon var hemma och han stod och diskade sprang hon runt i pippi-peruken och förklädet och så bara öppnade hon ytterdörren, sträckte ut huvudet och gormade "SKIIITOXE" rakt ut. För... just det - så gör Pippi... Härlig förebild! Sånt måste ju uppmuntras... Men då vet du var vi är i helgen iaf. Kram på dig

 
Ingen bild

Madde

10 oktober 2008 10:28

Hahahaha, jag diggar Cornelia :-) Roligt med minisemester till storstan för er!! Hoppas regnet håller sig borta och att Pippi håller sig framme! Jaaa, lägenheten är massa fin och jag börjar längta på riktigt nu, har dessutom blivit osams på riktigt m gubben i närbutiken så nu törs man ju inte gå dit nå mer :-/ Bra att Stina uppdaterar dig, om jag inte mejlat henne på EN HEL DAG så får jag ibland mejl "Mår du bra? Inte hört från dig på hela dagen!" hahaha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasochbus - 21 december 2008 21:35

  Jag flyttar....hit ----->   http://maddesvardag.blogspot.com/ ...

Av knasochbus - 20 december 2008 13:57

  Idag grattar vi Anna & Magnus till Cornelias lillasyster! =)    Fick sms av Stina att det var på G och kunde inte låta bli att sms-trakassera henne en aning eftersom jag visste att hon satt på nålar och väntade på besked, hehe, kan lova att hon in...

Av knasochbus - 19 december 2008 15:46

  Ibland har jag världens bästa chef, som när 4 sjukdagar blir till 0 tex.... =)   Ikväll blir det soffläge hos syster. ...

Av knasochbus - 19 december 2008 08:20

  Julfest igår...   Lååååång dag idag...

Av knasochbus - 17 december 2008 08:23

  Tänkte bara meddela världen att jag är på bättringsvägen :-) Känner mig sisådär 30 år äldre men hoppas att även det försvinner så småningom. Finn sa härom morgonen: "Du ser ut som om du har varit med om krig på nätterna"....så jag antar att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards