Alla inlägg under juni 2008

Av knasochbus - 4 juni 2008 09:06


Jo visst brukar jag träna en del, men springer gör jag sällan. Hade tänkt hemlighålla detta men känner att jag behöver lite press på mig då löpningsmotivationen är rätt liten. Någon gång i början av maj löd sms-konversationen ungefär såhär:


Anna N: Ska du springa tjejmilen med mig?

Jag: Om du ska springa så ska jag springa.

Anna N: Haha! Jag är redan anmäld.

Jag: Fan oxå!


Så den 31 augusti springer jag och Anna runt Djurgården, det blir nog skoj!

Av knasochbus - 2 juni 2008 20:34


Den 11 augusti börjar Finn efter MYCKET om och men på sitt nya jobb..... det har inte varit offentligt förrän idag men helt klart har det varit i ca en vecka. Jag ska bli sambo for real, jag vet, det låter osannolikt men denna gång är det på riktigt, jag har sett anställningsavtalet och uppsägningen och lägenheten i Trollhättan är uppsagd. Ska bli otroligt skönt att få ett "normalt liv" men kommer också sakna vissa saker som jag haft möjlighet till nu men inte kommer att kunna göra i samma utsträckning senare.


I lördags var jag i Örebro på möhippa! Linda å Jens gifter sig den 28 juni! :-)

Möhippan var skoj, snäll och lyxig, precis som den blivande bruden!

Ovido - Quiz & Flashcards