Alla inlägg den 4 juni 2008

Av knasochbus - 4 juni 2008 22:40


 .....bara 5 arbetsdagar kvar, sedan ligger jag på den här stranden i SPANIEN, eller ja kanske snarare i vattnet :-) *längtar*!! Att övriga åker redan nu till helgen känns ju dock himla orättvist, men men, kommande helg blir bra den med, långledigt, finväder å allt!


Jag ska på Coldplay i september, den här låten gillar jag massa, men videon? Va f*n...? http://www.youtube.com/watch?v=Wli0VjOmabU 


På jobbet har vi diverse roliga filurer som klienter, dvs herrar i sina bästa år. När en av dessa denna vecka ville uttrycka sin ilska gentemot motparten skrev han i sitt mejl ett citat från Röde Orm "må fiendens skägg växa inåt", haha! Tyckte det var roligt jag..... :-)

Av knasochbus - 4 juni 2008 09:06


Jo visst brukar jag träna en del, men springer gör jag sällan. Hade tänkt hemlighålla detta men känner att jag behöver lite press på mig då löpningsmotivationen är rätt liten. Någon gång i början av maj löd sms-konversationen ungefär såhär:


Anna N: Ska du springa tjejmilen med mig?

Jag: Om du ska springa så ska jag springa.

Anna N: Haha! Jag är redan anmäld.

Jag: Fan oxå!


Så den 31 augusti springer jag och Anna runt Djurgården, det blir nog skoj!

Ovido - Quiz & Flashcards