Alla inlägg under april 2008

Av knasochbus - 1 april 2008 20:53


Jag har lyckats vara på min vakt hela dagen idag, ja okej, Stina fick mig att dra efter andan i 1 sekund när hon sa att hon fått sparken, men sekunden senare insåg jag ju att så inte var fallet :-)


Roligaste minnet från första april är från ifjol när Annica skulle lura sin pappa via telefon, konversationen löd enligt följande:


-Har du hört att Arctura har rasat?

-Nej jag står och tittar ut genom fönstret och ser att det inte har hänt, men däremot har de sprängt polishuset!

-VA, ÄR DET SANT?!


Haha, så när hon ringer pappsen för att luras så är det istället han som lurar henne :-)


Jag ska på bröllop i Östersund till helgen, hittade klänning förra veckan, dock inte i min storlek, köpte den ändå å igår lämnade jag in den till skräddaren som skulle sy in och upp den vilket skulle kosta lika mkt som klänningen :-( Såhär samma vecka som bröllopet ska äga rum så har man dock inte så mkt att välja på. Idag hittade jag klänningen i min storlek....*suckar och stönar men biter ihop*.....


Å strax efter det så möter jag Björn Gustafsson som kom gåendes på Götgatan, sååå fiiiin, det där håret alltså, får väl vilken tjej som helst att bli knäsvag :-) Hur var det nu Helena, det var dig han skulle gifta sig med eller? =)


Känner att jag kanske umgås för lite med min syster då jag messade henne idag och fick sms tillbaka med texten "jag jobbar" och mitt följdsvar var "vad jobbar du med?" *skrattar*

Ovido - Quiz & Flashcards