Alla inlägg den 20 april 2008

Av knasochbus - 20 april 2008 19:57


Hela den här veckan har jag gjort precis som jag velat och känt för.....nästan....


  • jag har gått upp senare än vanligt de flesta morgnarna,
  • somnat senare än vanligt de flesta kvällarna,
  • gått till/från jobbet när jag velat (om man bortser från att jag ju allra helst hade velat vara helt ledig), 
  • varit på 2-timmars pass i spinning, visste dock inte att jag ville det förrän jag satt där och insåg att det stått fel i schemat, men väl där så var det ju skoj,
  • ätit så mkt choklad som jag velat,
  • valde att ligga inne på soffan hela lördagen och stirrade ut i tomma intet (trots att man ju eg känner pressen på sig att man måste utnyttja veckans bästa dag på bästa sätt),
  • kollade på platsen i Gamla Enskede IGEN där de ska bygga lägenheter och där jag SKA bo om det nu blir så att jag blir 08:a och sambo på riktigt,
  • plågat Finn m den här låten hela helgen (jag är en sådan där jobbig jäkel som låter låtar gå på repeat......) http://www.youtube.com/watch?v=Dqk_nFVsoUU
  • struntade i tvätten och låg idag i Nyckelviken å pressade under större delen av dagen
  • invigde hängmattan på balkongen i solskenet, såååå varmt och skönt!

Men okej, trots att jag nästan gjort precis som jag velat, så går det ju inte att göra det fullt ut och vissa saker går ju inte att påverka helt.


  • föregående inlägg har ju starkt präglat slutet på denna vecka till det sämre :-(
  • lite för tidiga morgnar har det ju ändå blivit trots att jag sååå gärna ville ligga kvar i sängen,
  • körde lite fel när jag hälsade på Linda i tisdags men vad gör det egentligen, 
  • tappade mobilen i asfalten så att svarsknappen e trasig men fortfarande fungerar lite halvdant...
  • lite illa mår jag dock efter all choklad jag ätit,
  • i fredags blev jag inlåst på Ersas toalett och kom INTE ut förrän efter typ 10 minuters kämpande,
  • åsså har jag ju faktiskt bränt mig lite idag...

 Grattis till jobbet Tomas, ser fram emot att ha dig i krokarna :-)

Ovido - Quiz & Flashcards